Solutionare Plangeri

Depunere plângere legată de furnizarea energiei electrice/gazelor naturale

Pentru înregistrarea unei plângeri puteți să ne contactați:

  • Prin apel telefonic la: ______________________
  • Prin fax la: _________________________________
  • Prin e-mail: office@lordenergy.ro
  • Prin poştă către LORD ENERGY: Bucureşti, Sectorul 1, Str. Arhitect Louis Blanc, Nr. 1, Faza I, Etaj 3

Programul audințelor:

Funcție

Zi și interval orar

Responsabil Relații Clienți

Luni 09:00-12:00 și Joi 14:00-17:00

Director Comercial

Luni 09:00-12:00 și Joi 14:00-17:00

Director Șef Serviciu Facturare

Luni 09:00-12:00 și Joi 14:00-17:00

În cazul neînțelegerilor precontractuale, dacă parțile nu ajung la o înțelegere, acestea se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei în vederea declanșării procesului de soluționare la nivelul acesteia, conform Procedurii privind soluționarea neînțelegerilor apărute la încheierea contractelor în domeniul energiei electrice și termice produse în cogenerare de înaltă eficiență, aprobată prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 35/2013 pentru aprobarea procedurilor privind soluționarea/medierea neînțelegerilor apărute la incheierea contractelor in domeniul energiei.

În cazul disputelor apărute în derularea contractului, dacă părțile nu ajung la o înțelegere, acestea se pot adresa Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei în vederea declanșării procesului de soluționare la nivelul acesteia, conform prevederilor Regulamentului privind organizarea și funcționarea comisiei pentru soluționarea disputelor pe piața angro și cu amănuntul apărute între participanții la piața de energie electrică și gaze naturale, aprobat prin ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei nr. 61/2013.

De asemenea, mai jos regasiti datele de contact pentru Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei:

FORMULAR PLANGERE + PROCEDURA CADRU DE SOLUTIONARE A PLANGERILOR + PROCEDURA SOLUTIONARE NEINTELEGERI PRECONTRACTUALE

Raportare an 2023 procedura cadru plangeri gaz

Raportare sem 1 2023 procedura cadru plangeri gaz

Raportare sem 2 2023 procedura cadru plangeri gaz

Indicatori performanta GN Q3 2024

Indicatori performanta GN Q2 2024

Indicatori performanta GN Q4 2023

Indicatori performanta GN Q3 2023

Indicatori performanta GN Q2 2023

Indicatori performanta GN Q1 2023

We’ve worked with some of the best companies.