Vă prezentăm paşii ce trebuie urmaţi pentru a schimba furnizorul de energie electrică de către consumatorii eligibil:
Pas 1
Intocmire cerere de oferta de catre consumator si transmiterea acesteia catre:
Departament ofertare/contractare
- Telefon: 0741.11.22.45
- E-mail: office@lordenergy.ro
Cererea de oferta trebuie sa contina detalii precum consum mediu lunar, judetul/localitatea locului de consum si date privind calitatea societatii in spatiul respectiv.
Pas 2
Negociere, agreere Contract de furnizare energie electrica/gaze naturale. Societatea noastra pune la dispozitie oferta si contractul tip:
NONCASNIC:
Pe site-ul ANRE puteți regăsi comparatorul ofertelor tip de la toți furnizorii (https://posf.ro/comparator?comparatorType=electric)
Schimbarea furnizorului de energie electrică/gaze naturale
În conformitate cu legislația secundară elaborată de ANRE, clientul final de energie electrică are dreptul să denunţe unilateral contractul încheiat cu furnizorul său înainte de ajungerea la termen, cu respectarea condiţiilor contractuale.
Încetarea contractului de furnizare prin denunţare unilaterală de către client nu are niciun efect asupra obligaţiilor decurgând din executarea contractului până la momentul încetării acestuia.
Schimbarea furnizorului de energie electrică se va face cu respectarea condiţiilor contractuale și ale Regulamentului privind organizarea şi funcţionarea platformei online de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale şi pentru contractarea furnizării de energie electrică şi gaze naturale, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANRE nr. 3/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
Schimbarea furnizorului de energie electrică este GRATUITĂ şi este aprobată prin Ordinul Preşedintelui Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, nr. 234/2019.